طراح مراحل بازی Halo Infinite از استودیوی سازنده جدا شد
به تازگی خبر جدا شدن طراح مراحل بازی Halo Infinite منتشر شده است. آقای Kolbe Payne روی مراحل داستانی و گیمپلی این بازی فعالیت داشتند.
با پایان روند ساخت اولیهی بازی Halo Infinite، جدا شدن طراح مراحل بازی Halo Infinite در صفحهی شخصی ایشان اعلام شد. جدا شدن طراح مراحل بازی Halo Infinite که ساعاتی پیش در صفحهی شخصی آقای Kolbe Payne اعلام شده بود، پس از به پایان رسیدن آخرین روز کاری او در استودیوی 343Industries اعلام شده و ایشان بلافاصله در استودیو Gunfire Games، که سازندهی بازی Darksiders است، مشغول به کار شدند. پیش از جدا شدن طراح مراحل بازی Halo Infinite، وظیفهی ساخت مراحل بخش داستانی و گیمپلی این بازی و بخشهای تیراندازی آن بر عهدهی آقای Payne بود. پیوستن آقای Payne به استودیوی Gunfire Games لزوماً به معنای شروع پروژهای جدید در این استودیو نبوده و مشخص نیست که پروژهی آیندهی او به چه صورت خواهد بود.
بازی Halo Infinite در چند سال اخیر بسیاری از سازندگان اصلی خود را از دست داده است. با این وجود، آقای Phil Spencer هم چنان به روند رو به رشد ساخت این بازی تاکید داشته و طبق صحبتهای ایشان، هیچ مشکلی در ساخت بازی Halo Infinite به وجود نیامده است. بازی Halo Infinite در ابتدا برای نوامبر سال 2020 برنامه ریزی شده بود ولی به دلیل مشکلات پیش آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا و واکنشهای منفی بازیکنان به نسخهی اولیهی این بازی، انتشار آن به سال 2021 موکول شد. بخش چند نفرهی بازی Halo Infinite کاملاً رایگان خواهد بود و موتور بازیسازی آن نیز به گونهای تغییر یافته تا پذیرای جدیدترین فناوریهای ساخته شده برای بازیهای ویدیویی باشد.
در حال حاضر میتوانید برای تجربهی Halo: Combat Evolved Anniversary و Halo: Reach و Halo 2 و بقیهی عناوین عرضه شده در این سری، مجموعهی خاطرهانگیز و دوستداشتنی Halo The Master Chief Collection را از فروشگاه سی دی کی اورجینال آرسان گیم خریداری فرمایید.
استقبال بازیکنان از Halo: The Master Chief Collection
تلاش شرکت مایکروسافت برای جذب کردن بازیکنان کامپیوترهای شخصی به سری بازی Halo موفقیت آمیز بوده و با گزارشی که در مورد استقبال بازیکنان از Halo: The Master Chief Collection منتشر شده، شاهد بیشترین میزان جذب شدن بازیکن به این سری از زمان انتشار Halo 3 هستیم. استقبال بازیکنان از Halo: The Master Chief Collection با انتشار نسخههای مختلف این بازی برای کامپیوترهای شخصی بیش از گذشته بوده و کمک بسیاری به اضافه شدن طرفداران جدید به این بازی کرده است. با وجود استقبال بازیکنان از Halo: The Master Chief Collection و نسخههای قبلی این بازی، شرکت مایکروسافت و استودیوی سازنده هیچ گونه برنامهای برای عرضهی بازی Halo 5 برای کاربران این نسخه ندارد.
امتیازهای بازیکنان و واکنشهای آنان در فروشگاه استیم نیز نشان دهندهی بیشتر شدن طرفداران و استقبال آنها از نسخهی به روز رسانی شدهی این بازیها بر روی کامپیوترهای شخصی بوده است؛ مخصوصاً با انتشار Halo 4 که آخرین نسخهی مجموعهی Halo: The Master Chief Collection است، شاهد قرار داده شدن نقدها و نظرهای نهایی بازیکنان هستیم. با توجه به عرضه شدن این سری بازی برای کامپیوترهای شخصی، سازندگان سری بازی Halo و شرکت مایکروسافت بازار جدید و تازهای را پیدا کردهاند که میتواند بازیکنان بیشتر و بازیهای بهتری را برای نسلهای آینده به ارمغان آورد. در خبر دیگری که چند وقت پیش منتشر شده بود، استودیوی سازنده در مورد تاریخ عرضهی بازی Halo Infinite اظهار کرد و به زودی شاهد رونمایی اطلاعات بیشتر از این بازی در سال 2021 خواهیم بود.
اطلاعات تکمیلی از انتشار بازی Halo Infinite
با توجه به صحبتهای استودیوی 343، بازی Halo Infinite بستری وسیع برای تجربههای جدید در دنیای Halo بوده و سازندگان این بازی در نظر دارند که با گذشت زمان، به وسعت این بازی اقزوده و داستانها و تجربههای جدیدی را برای بازیکنان، بر خلاف نسخههای قبل با شمارههای مختلف که به صورت بخش بخش عرضه میشدند، اضافه کنند. علاوه بر آن، بازی Halo Infinite به عنوان شروع ده سال پیشرفت و رشد سری بازی Halo در نظر گرفته شده و تمام تمرکز آنها بر ساختن محتوای جدید و جلو رفتن طبق انتظارات طرفداران است.
با بررسی اطلاعات تکمیلی از انتشار Halo Infinite، عرضه شدن این بازی به معنای خریداری یک عنوان با اشتراک ماهانه نیست؛ بلکه داستانهای جدید و محتوای کاملاً تازه دیگر به عنوان بازیهای مستقل عرضه نشده و به بازی Halo Infinite در قالب به روز رسانیهایی، مانند پشتیبانی از فناوری Ray Tracing، در سالهای پس از عرضه اضافه خواهند شد. ویدیویی که از بازی Halo Infinite در جریان رویداد Xbox Showcase به اشتراک گذاشته شد، نمایش بخش داستانی از نسخهی اولیه بازی بود و به وضوح نشان میداد که این بازی برای آماده سازی تا روز عرضه، فاصلهی زیادی دارد؛ چرا که کیفیت بافتهای گرافیکی در این نمایش به مراتب از نسخههای قبلی پایینتر بوده و صرفاً جهت آشنایی بازیکنان با این بازی، به نمایش درآمده است.
منبع: آرسان گیم