ساخت بازی Skull and Bones به خوبی پیش میرود
در این بخش از بلاگ آرسان گیم به روند ساخت بازی Skull and Bones توسط یوبیسافت میپردازیم. یوبیسافت به تازگی اعلام کرده که توسعه بازیهایی که در سال مالی آینده عرضه میشوند به خوبی پیش میرود و این شامل بازی دزدان دریایی چندنفرهی Skull and Bones نیز میشود. آقای Frederick Duguet، مدیر بخش مالی یوبیسافت، در جریان تماس سهماههی سوم این شرکت با سرمایهگذاران، توضیح داد که مدیران یوبیسافت از روند ساخت بازی Skull and Bones از جهت هنری و پیشرفت بخشهای مختلف این بازی، پس از تاخیرهای مختلفی که به وجود آمده، بسیار راضی هستند.
این گزارش به نظر خبر خوبی برای کسانی است که مشتاقانه منتظر بازی Skull and Bones هستند و اگر یوبیسافت دوباره تاخیری در انتشار آن لحاظ نکند، به این معنی است که این بازی میتواند در هر زمانی بین آوریل 2022 و مارس 2023، برابر با فروردین و اسفند 1401، منتشر شود. بازی Skull and Bones که در رویداد E3 2017 معرفی شد، از سال 2013 در حال توسعه است و به عنوان شاخهای از بخش کشتیرانی بازی Assassin’s Creed: Black Flag در حال ساخت است. روند ساخت بازی Skull and Bones ابتدا به عنوان یک بستهی دانلودی از نسخهی چهارم مجموعه بازی Assassin’s Creed شروع شده بود و پس از مدتی به جای این که بهعنوان یک بهروزرسانی منتشر شود، به پروژهای جداگانه تبدیل شد و در شعبهی سنگاپور یوبیسافت توسعه یافت.
طبق اعلام یوبیسافت، روند ساخت بازی Skull and Bones به خوبی پیش میرود.
این بازی در ابتدا به عنوان یک بازی آنلاین کوآپ با قسمتهای PvP وابسته به عوامل محیطی معرفی شده بود و قرار بود سال 2018 منتشر شود. روند ساخت بازی Skull and Bones به گونهای پیش رفت که شرکت یوبیسافت مجبور به تاخیر این بازی تا سال 2019 شد. خرداد ماه همان سال، یوبیسافت باری دیگر اعلام کرد که این بازی، در سال مالی 2020/2021 عرضه خواهد شد. از زمان اعلام این خبر، در کنار تاخیرهای که چندین بار تکرار شدهاند، گفته شد که روند ساخت بازی Skull and Bones به طور کامل از اول شروع شده است.
گزارشی از تیر ماه سال 1400 بیان کرد که این بازی در حال حاضر در حالت آلفا قرار دارد و دلیل تاخیرهای پیش آمده را میتوان به مدیریت اشتباه، تغییرات مداوم کارکنان و کادر مدیریت، بازخورد سرمایهگذاران و شروع ساخت این بازی از اول که به صورت سالانه رخ میداد، نسبت داد و این واقعیت که هرگز یک دیدگاه خلاقانه و روشن پشت ساخت این بازی وجود نداشت، یکی دیگر از عوامل مهم در تاخیر خوردن این بازی بود. گزارش سایت Kotaku همچنین بیان کرد که هزینهی این پروژه از بودجهی اولیه خود گذشته است و برای یوبی سافت حدود 120 میلیون دلار هزینه داشته است. گفته میشد که کارمندان دیگر استودیوهای یوبیسافت پس از بزرگتر شدن پروژهی ساخت بازی Skull and Bones، شروع به اضافه شدن در توسعه بازی کردهاند.
فراز و نشیبهای ساخت Skull and Bones
در نهایت، در دی ماه سال 1400 اعلام شد که دستیار کارگردان بازی، آقای Antoine Henry، پس از این که از سال 2014 تا 2017 به عنوان طراح اصلی بازی و معاون ساخت آن فعالیت کرده بود، شرکت یوبیسافت را ترک کرده است.
بازی Skull and Bones یک بازی اکشن تاکتیکی سوم شخص است که در یک محیط جهانباز انجام میشود. بازیکنان به عنوان کاپیتان تیمی از دزدان دریایی، که قابل شخصیسازی هستند، بازی خواهند کرد و میتوانند در اقیانوس هند به گشت و گذار بپردازند و ماموریتهای بخش داستانی این بازی را انجام دهند یا با حداکثر پنج بازیکن دیگر در حالت Disputed Waters متحد شوند تا در برابر گروهی دیگر از بازیکنان به مبارزه بپردازند.
منبع: آرسان گیم