تمامی جزئیات Skull and Bones
عنوان دزد دریایی انحصاری UBISOFT بالاخره عرضه خواهد شد
در طول 5 سال اخیر، یکی از عناوین UBISOFT به صورت مستمر به تاخیر افتاد. Skull and Bones یکی از آثار موردانتظار شرکت محبوب فرانسوی ماست که برای مدتها منتظر آن بودیم. حالا بالاخره به لطف رویداد ماه جولای، جزئیات بیشتری به دست ما رسیده است. حالا، نبوت به آن رسیده تا جهت امواج عوض شود. اطلاعات و جزئیات بیشماری در دسترس بازیکنان قرار گرفتهاند و حالا نوبت به آن رسیده تا من این جزئیات را به شما معرفی کنم. در این مقاله از وبلاگ نوبت به آن رسیده تا نگاه دقیقتری به جزئیات Skull and Bones بیاندازیم. روی عرشه منتظر شما خواهیم بود.
جزئیات تاریخ عرضهی Skull and Bones
قبل از این که تاریخ انتشار رسمی داشته باشیم، شایعات همه جا بودند. در یکی از گردهماییهای اقتصادی شرکت UBISOFT اعلام شد که عنوان مذکور در سال 2022 یا اوایل 2023 عرضه میشود. با وجود این گزارش، همچنان کسی از بازهی زمانی عرضهی حقیقی آن اطمینان خاطر نداشت. پس از مدتی انتظار، یکی از اکانتهای توئیتر تاریخ انتشاری برای Skull and Bones لو داد و لیک کرد. جالب اینجا بود که همین لیک درست از آب درآمد! تاریخ 8 نوامبر سال 2022 تاریخ انتشار رسمی Skull and Bones شد. یک روز پیش از عرضهی God of War Ragnarok. پس انتظارها در چند ماه آینده بالاخره به پایان میرسند.
تریلر Skull and Bones و برنامه Insider آن
آخرین تریلری که چند روز پیش منتشر شد، رونمایی بینالمللی گیمپلی بود. از لحظهی آغازین شما غرق بازی خواهید شد. تریلر یک شخصیت بدون نام را دنبال میکند که تصمیم گرفته تا زندگی یک دزد دریایی را امتحان کند. سپس ما سایر دزدان دریایی را میبینیم که در حال مبارزه حماسی در سطح دریاها هستند. حالا بیاید نگاهی به برنامه Insider شرکت اروپایی محبوب خود بیاندازیم. این برنامه به بازیکنان انگشتشماری قابلیت تجربه و گزارش Feedback به UBISOFT را میدهد. در کنار تمامی آنها، شما میتوانید نگاهی دقیق به پروسهی کاری کارمندان در حال ساخت Skull and Bones بیاندازید.
آپدیت 2021 بازی Skull and Bones
ما میدانیم که بازی Skull and Bones به شدت روی نبرد دریایی تمرکز خواهد داشت. دلیل این تمرکز ریشههای آن در عنوان ASSASSIN’S CREED IV BLACK FLAG است. در حالی که روی 5 سوال کلیدی Skull and Bones فکر میکنید کارگردان بازی، Ryan Barnard، با سایتهای مختلف مصاحبه و جزئیات بیشتری را نشان داد. تیم پروسهی ساخت نبرد دریایی حرفهای خود را به بهترین شکل ممکن انجام دادند. از جهانی کاملاً جدید که در اختیار بازیکنان قرار گرفته، به بهترین شکل استفاده شده است. تمرکز کارگردان بازی روی حقیقی کردن تصور خلاقانهی Skull and Bones بوده است. عمق نبردهای دریایی، سیستم پیشرفت ویژه، تنوع و تفاوت دشمنان و ساخت ساز المانهای کلیدی این بازی خواهند بود.
بازی Skull and Bones به عنوان یک اثر کلیدی که روی دو ستون اساسی تمرکز دارد عرضه خواهد شد: کمپین تک نفره که یک جهان کاملاً شخصیسازی شدنی دزد دریایی را در اختیارتان قرار میدهد. بخش چند نفره نبرد تاکتیکال دریایی 5 علیه 5. بر اساس گفتههای آقای Barnard نسخهی کنونی Skull and Bones یک بازی کلاسیک داستان مدار نخواهد بود. در حال حاضر UBISOFT نقشهی بزرگی برای ادامه و حمایت از این عنوان لایو تا آیندهی دور دارد. پس آیا سولو بازی کردند تصمیم صحیح است؟ بر اساس گفتههای آقای Barnard، تنهایی بازی کردن و گرگ تنها بودن ریسک خیلی بالایی دارد. تمرکز بازی روی تجربهی گروهی بوده است.
مشکلات ساخت و شرایط کنونی Skull and Bones
کارگردان مشترک بازی Skull and Bones، پس از 15 سال فعالیت، در ماه ژانویه 2022 شرکت UBISOFT را ترک کرد. بسیاری از طرفداران نگران بودند که دلیل این ترک مشکلات ساخت Skull and Bones بوده است. در ماه جولای یک گزارش مشخص کرد که دلیل این ترک کردن مشکلات ساخت نبوده و روی فعالیت شخصی و مستقل Antoine Henry تمرکز داشت. برخی گزارشها از سایت Kotaku (منبعی نسبتاً غیرموثق) ادعا کرده بود که مشکلات ساخت بسیاری وجود داشتند. از تغییر ژانر و هستهی بازی از نبرد دریایی به سبک بقا گرفته تا درگیریهای فرهنگی میان اعضای تیم سازنده. برخی از منابع اعلام کردند که 120 میلیون هزینهی ساخت این بازی بوده است.
به دلیل گزارشهای توهینآمیز Kotaku بود که شرکت UBISOFT بالاخره به صورت رسمی گزارش پروسهی ساخت خود را منتشر کرد. این گزارش از طرف تیم سازنده و مدیران شرکت تهیه شده بود. بیایید نگاهی مستقیم به این اعلامیه بیاندازیم.
گزارش رسمی تیم سازندهی Skull and Bones
در جواب تهمتها و پیشبینیهای نادرست Kotaku، تیم سازنده اینگونه پاسخ دادند که:
“ما، تیم سازندهی Skull and Bones، از فعالیت خود روی پروژهی موفق جدیدمان موفق بودهایم. به تازگی، عنوان ما آخرین آپدیت خود را تجربه کرده است. نسخهی آلفا بازخورد بسیار مثبتی داشت و ما هیجانزدهایم تا در زمان مناسب جزئیات Skull and Bones بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم. با گفتن این موضوع، باید در نظر داشته باشیم که پیشبینیها و تهمتهای بیپایه تنها باعث ناراحت شدن و آسیب دیدن تیم سازندهی ما میشوند… کسانی که بیصبرانه در حال کار روی این فرنچایز جدید خلاقانه هستند. خواستهی ما فراهم کردن بهترین تجربهی ممکن برای بازیکنان وفادار ماست.“
“در طول یک سال گذشته، ما تغییرات کلیدی در سیاستها و پروسهی ساخت خود ایجاد کردیم تا فضایی امن، خلاقانه و مشترک برای تیم خود ایجاد کنیم. قدرت بخشیدن به تیمهایی که بازیهای ما را میسازند تمرکز ماست و جهان باید به همین سمت و سو حرکت کند.”
در حال ملاقات و گردهمایی اقتصادی سال 2020-2021، رئیس ارشد بخش مالی شرکت، آقای Frederick Duguet، این گزارش را در مورد بازی داد.
“ما به شدت به تصویر خلاقانهی تیم خود باور داریم و از مسیر هیجانانگیزی که به سمت آن حرکت میکنند لذت میبریم. این پروسهی ساخت توسط کمپانی سنگاپور ما مدیریت میشود. شرکتی که در طول 12 ماه گذشته به بهترین شکل پیشرف کرده و در حال حاضر زمان کافی برای عملی کردن تصورات و خلاقیت خود را دارند.”
شخصیسازی در Skull and Bones
روشهایی که میتوانید با استفاده از آنها کشتی خود را شخصیسازی کنید بیشمار هستند. به نظر میرسد ساختارهای متفاوت در سناریوهای متفاوت مفید خواهند بود. شما باید برای شرایط بازی خودتان را تغییر دهید و به پیشگوییهای طالعبین توجه کنید. بله، شما به مبارزات هر نبرد نگاهی کوتاه خواهید کرد و سپس وارد جنگ خواهید شد. برای مثال، بادهای شدید به این معنا هستند که تجار بیشتری دل به دریا زدهاند یا رقابت بیشتری برای آنها در راه است. این طالعبین در مورد مسیرهای تجاری و آب و هوا نیز پیشنهادات مفیدی به شما میدهد.
باید این موضوع را در نظر داشته باشید که میتوانید از کشتی خود پیاده شوید و نگاهی به نقاط مختلف جزیرهی شخصی خود بیاندازید. منتظر نکات بیشماری برای پیدا کردن و بررسی باشید. امیدوارم توانسته باشم تا تمامی جوانب جذاب و هیجانانگیز Skull and Bones را به شما نشان داده باشم. آیا شما هم برای این بازی هیجانزده هستید؟ آیا جنبهی خاصی از این عنوان برای شما جذاب است؟ در کامنتها به اطلاع من برسانید. تا مقالهی دیگر، به گیمینگ ادامه دهید!
منبع: آرسان گیم