اضافه شدن بتل رویال به Halo Infinite
با توجه به تاخیر خوردن آخرین نسخه از سری بازی Halo، احتمال اضافه شدن بتل رویال به Halo Infinite مطرح شده است. این شایعه، مدتی است که در سطح اینترنت مورد بحث قرار میگیرد.
به روز رسانی خبر
در خبری که شرکت مایکروسافت به تازگی منتشر کرده، ساخت حالت بتل رویال برای بازی Halo Infinite به طور کامل تکذیب شده و هیچ گونهای برای ساخت بتل رویال در دنیای Halo Infinite در حال حاضر وجود ندارد.
خبر اصلی
چند ماه پیش شرکت مایکروسافت پس از رونمایی از بازی Halo Infinite، خبر تاخیر خوردن این بازی را منتشر کرد. از آن جایی که مدت تاخیر خوردن این بازی از تصور بازیکنان بیشتر بوده، شایعاتی در مورد اضافه شدن بتل رویال به Halo Infinite در سایتهای مختلف پخش شده است. طبق این شایعهها، اضافه شدن بتل رویال به Halo Infinite سال آینده در کنسولهای Xbox و کامپیوترهای شخصی ممکن است انجام گیرد. طبق شایعهای که در توییتر در مورد اضافه شدن بتل رویال به Halo Infinite مطرح شده، بازی Halo Infinite نسبت به نسخههای قبلی روند انتشار متفاوتی خواهد داشت و مانند مجموعهی Halo The Master Chief Collection، ممکن است قسمت قسمت منتشر شود.
به همین خاطر، طبق شایعهای که در این توییت منتشر شده، استودیوی سازندهی بازی Halo Infinite سعی میکند این بازی را در چهار بخش بین سالهای 2021 تا 2031، کاملاً درست خواندید، منتشر کند و با توجه به روند عرضهی بسیار طولانی این بازی احتمال اضافه شدن بتل رویال به Halo Infinite نیز توسط بازیکنان مطرح شده که احتمال دور از ذهنی نمیرسد؛ چرا که ده سال برای آماده سازی حتی یک بخش کوچک از یک بازی، بسیار زیاد و کافی است. در ادامهی مطلب منتشر شده، اضافه شدن بتل رویال به Halo Infinite خواستهی شرکت مایکروسافت از استودیوی 343Industries بوده که قدمی رو به جلو برای این شرکت در زمینهی بازیهای تیراندازی به حساب میآید.
در حال حاضر میتوانید برای تجربهی Halo: Combat Evolved Anniversary و Halo: Reach و Halo 2 و Halo 3 و Halo 4 در قالب یک مجموعه، بازی Halo: The Master Chief Collection را از فروشگاه سی دی کی اورجینال آرسان گیم خریداری فرمایید.
متن مصاحبهی رییس استودیوی سازندهی Halo Infinite
رییس استودیوی 343، آقای Chris Lee، راجع به تاخیر در عرضهی بازی Halo Infinite توضیحاتی ارائه داد:
“تصمیم به تغییر در تاریخ عرضهی بازی Halo Infinite نتیجهی چندین عامل بوده که کار ساختن و آماده کردن بازی ما را سختتر کرده است. از جملهی آنها، میتوان به آسیبهای مداوم شیوع ویروس کرونا به تیم ما اشاره کرد که باعث شده ما برای آماده ساختن این بازی، دچار مشکل شویم و نتوانیم به موقع بازی Halo Infinite را آماده کنیم. من میخواهم از تلاش بیوقفهی همکارانم در استودیوی 343 تشکر کنم و به اطلاع هواداران برسانم که هم چنان در حال ساخت یک بازی عالی هستیم و به یافتن راهحل برای مشکلات پیش آمده هنگام ساخت ادامه میدهیم. با این حال، باید سلامتی تیم خود را در نظر بگیریم؛ چرا که موفقیت کلی بازی Halo Infinite هنگام عرضه، رابطهی مستقیمی با کیفیت کار همکاران ما دارد.”
“ما میدانیم که تاخیر در عرضهی بازی Halo Infinite برای بسیاری از شما هواداران ناامید کننده خواهد بود و ما نیز نسبت به آماده نشدن بازی در زمان مشخص شده، ناراضی هستیم. علاقه و حمایت هواداران در سالهای گذشته بسیار باورنکردنی و الهام بخش برای تیم ما بوده است. ما نیز سعی داشتیم در این تعطیلات بازی خود را با هواداران خود انجام دهیم. وقت اضافی پس از تاخیر خوردن بازی Halo Infinite، به ما اجاره میدهد که بخشهای مهم و ضروری را برای آماده کردن جاهطلبانه ترین بازی Halo تا به امروز، آماده کنیم تا بازیکنان کیفیتی که از این بازی انتظار دارند را تجربه کنند.”
اجرا شدن بخش چند نفرهی بازی Halo Infinite با نرخ پردازش بالا
هدف اصلی استودیوی سازندهی این بازی اجرا شدن حالت Arena، یا همان حالت اصلی چند نفرهی سری بازیهای Halo، با نرخ پردازش فریم بالا است. بازی Halo 5: Guardians اولین تلاش استودیوی 343Industries برای ساختن حالتهای چند نفره با مقیاس بالا بود و امیدواریم بازی Halo Infinite نیز از چنین قاعدهای مستثنی نباشد. با توجه به توضیحاتی که در سایت Windows Central قرار داده شده، نرخ پردازش 120 قطعاً دست یافتنی است، اما در تمامی پلتفرمها قابل انجام نخواهد بود.
شرکت مایکروسافت در حال حاضر بازیهایی را برای کنسول Xbox Series X آماده سازی کرده که میتوانند با نرخ پردازش 120 فریم بر ثانیه اجرا شوند، مانند Dirt 5 و Ori and the Will of the Wisps، و به همین خاطر است که انحصاری بزرگ شرکت مایکروسافت به راحتی میتواند به چنین نرخ پردازشی دست یابد. نسخهی کامپیوترهای شخصی نیز به راحتی به چنین نرخ پردازشی دست خواهد یافت، اما تایید کردن ویژگی انحصاری و خاصی، که مختص کامپیوترهای شخصی است، برای کنسول Xbox Series X اقدامی هوشمندانه جهت تبلیغ بیشتر و جذب مخاطب از سمت شرکت مایکروسافت است.
منبع: آرسان گیم