سیستم مورد نیاز GTA Remastered Trilogy
استودیوی راکاستار سیستم مورد نیاز GTA Remastered Trilogy برای اجرای آن در کامپیوترهای شخصی را منتشر کرده است.
سیستم مورد نیاز GTA Remastered Trilogy که ریمستر محبوبترین نسخههای مجموعه بازی Grand Theft Auto، نسخههای 3 و Vice City و San Andreas است، توسط راکاستار در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. اطلاعات به دست آمده از سیستم مورد نیاز GTA Remastered Trilogy به صورت رسمی توسط راکاستار منتشر شده و با بررسی این مشخصات، متوجه شدیم که بسیاری از بازیکنان میتوانند این بازی را به راحتی در کامپیوترهای شخصی خود اجرا کنند. این ریمستر به کمک موتور بازیسازی Unreal Engine تهیه شده، و تغییرات بزرگی در بخش گرافیک و گیمپلی این بازیها به وجود آمده که در خبرهای آینده توسط راکاستار اعلام خواهد شد. ساخت ریمستر این بازیها به لطف ابزاری که در موتور Unreal Engine قرار دارد، امکان پذیر واقع شده است؛ چرا که استودیوی راکاستار قبلاً از موتور بازیسازی RenderWare برای ساخت این بازیها استفاده کرده بود.
با توجه به این که GTA Remastered Trilogy به زودی عرضه میشود، سیستم مورد نیاز GTA Remastered Trilogy به گونهای در نظر گرفته شده که بسیاری از بازیکنان با سیستمهای جدید توانایی اجرای آن را داشته باشند. لیست سخت افزارهای مورد نیاز برای اجرای مجموعه بازی GTA Remastered Trilogy به شرح زیر است:
حداقل سخت افزار مورد نیاز GTA Remastered Trilogy
- سیستم عامل: ویندوز 10
- پردازنده: Intel Core i5-2700K یا AMD FX-6300
- رم: 8 گیگ
- کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 760 دو گیگ یا AMD Radeon R9 280 دو گیگ
- حافظه: 45 گیگ
سخت افزار پیشنهادی برای اجرای بازی GTA Remastered Trilogy
- سیستم عامل: ویندوز 10
- پردازنده: Intel Core i7-6600K یا AMD Ryzen 5 2600
- رم: 16 گیگ
- کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 970 چهار گیگ یا AMD Radeon RX 570 چهار گیگ
- حافظه: 45 گیگ
اطلاعات تکمیلی انتشار ریمستر GTA Trilogy
بر اساس اطلاعاتی که سایت Kotaku منتشر کرده بود، استودیوی Rockstar Dundee در حال کار بر نسخههای قدیمی مجموعه بازی GTA است. ریمستر GTA های قدیمی به کمک موتور بازیسازی Unreal Engine توسعه مییابد و ترکیبی از فناوریهای جدید و منابع قدیمی در این ریمستر گنجانده میشود تا بازیکنان قدیمی بتوانند خاطرات خود را باری دیگر در این بازیها تجدید کنند و از طرف دیگر، مخاطبین جدید به تجربهی نسخههای قبلی GTA بپردازند. طبق این گزارش، سه نسخهی Vice City و San Andreas و 3 در حال ریمستر شدن هستند و برای کنسولهای نسل هشتم و نسل نهم و کامپیوترهای شخصی، تلفنهای همراه، Stadia و Nintendo Switch منتشر خواهند شد.
علاوه بر Kotaku، مجلهی خبری Gematsu نیز خبر ساخته شدن ریمستر GTA های قدیمی را تایید کرده بود. نکتهی مهم این اخبار، تاریخ انتشار ریمستر GTA های قدیمی است که برای ماه اکتبر یا نوامبر، بین مهر تا آبان، برنامه ریزی شدهاند. نسخهی کامپیوترهای شخصی و تلفنهای همراه این بازیها نیز برای ابتدای سال 2022 در نظر گرفته شده و هر سه بازی در قالب یک مجموعه به صورت دیجیتالی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. تلاش شده رابط کاربری هر سه بازی با سخت افزارهای امروزی همسان سازی شود و از طرف دیگر، جلوههای بصری آنها مانند نسخههای ویرایش شده توسط بازیکنان، به اصطلاح Mod شده، به روز رسانی شود.
IP جدید شرکت Take-Two
بر اساس گزارشهای منتشر شده، IP جدید شرکت Take-Two یک مجموعه بازی هیجان انگیز و تازه خواهد بود و تا قبل از تمام شدن سال مالی جاری، یعنی پیش از فروردین 1401، منتشر خواهد شد. پیش از معرفی IP جدید شرکت Take-Two، سایت VGC به کمک آقای Jeff Grubb در مورد انتشار دو بازی جدید در آیندهای نزدیک توسط Take-Two گزارشی منتشر کرده بود. طبق این گزارش، استودیوی Hangar 13، سازندهی بازی Mafia 3، در حال کار بر روی یک بازی جهان باز بوده و از طرف دیگر، استودیوی Firaxis، سازندهی بازیهای XCOM، در حال ساخت یک بازی جدید نوبتی است که از دنیای مارول الهام گرفته است.
در بخش دیگری از گزارش اهداف مالی Take-Two برای سال 2022، به فروش 150 میلیونی بازی Grand Theft Auto V و رشد 10 میلیونی فروش آن نسبت به بهمن سال گذشته اشاره شد. با توجه به این که نسخهی جدیدی برای کنسولهای Xbox Series X|S و PlayStation 5 به زودی عرضه میشود، شاهد رشد قابل توجه میزان فروش این بازی در ماههای آینده خواهیم بود.
منبع: آرسان گیم